MAKRO Polska – Twój sukces to nasz biznes
Działamy na Polskim rynku od 1994 roku. Specjalizujemy się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu, jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. Pierwsze hale hurtowni w Warszawie, Łodzi i Sosnowcu. Kolejne obiekty powstały w 1995 roku w Krakowie, Wrocławiu i Ząbkach pod Warszawą.
Do tej pory otwarto 29 hal sieci w całej Polsce. W 2003 roku MAKRO, aby podkreślić identyfikację z METRO AG zmieniło logo z czerwonego na żółto-niebieskie. Od tego czasu identyfikacja wizualna firmy pozostaje niezmieniona. W 2011 roku MAKRO uruchomiło sieć sklepów partnerskich pod marką ODIDO, która zrzesza niezależnych właścicieli sklepów spożywczych. Do końca czerwca 2022 otwartych zostało ponad 2200 sklepów tej marki.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Prowadzenie własnej firmy wymaga pasji i zaangażowania – ale nie tylko. Od ponad 50 lat rozumiemy potrzeby profesjonalistów i wspieramy ich, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi i szeroki asortyment produktów, a nie tylko sprzedając towary.
Nasze zasady przewodnie
We wszystkich naszych działaniach kierujemy się tymi pięcioma zasadami, będącymi maksymami postępowania każdego #bohateraMAKRO