Informacje o sklepie internetowym MAKRO ONLINE SKLEP DLA BIURA
W ofercie znajdą Państwo asortyment niezbędny dla każdego biura lub domu: artykuły spożywcze (kawa, herbata, słodkie i słone przekąski), chemia gospodarcza, artykuły do sprzątania, papier kserograficzny, segregatory, artykuły piśmiennicze oraz sprzęt biurowy. Sklep dla biura nie prowadzi sprzedaży mrożonek, produktów świeżych oraz napojów alkoholowych.
poznaj korzyści z zakupów w makro online sklep dla biura
Jak kupować w sklepie internetowym makro online sklep dla biura?
W celu złożenia zamówienia w Sklepie internetowym
konieczne jest posiadanie aktywnej karty Klienta MAKRO oraz rejestracja
Konta. Aby założyć nowe Konto prosimy kliknąć TUTAJ
>>
Po zakończeniu i potwierdzeniu rejestracji, należy wejść na stronę sklepu
internetowego www.online.makro.pl, dodać wybrane produkty do koszyka zakupowego
oraz zalogować się do swojego konta. W kolejnych krokach przejść do wyboru
adresu dostawy oraz formy płatności.
Aby
rozpocząć zakupy należy utworzyć internetowe konto Klienta. W trakcie procesu rejestracji
należy ustalić indywidualny login i hasło. (UWAGA: login i hasło znane są tylko
osobie, która tworzy Konto. Prosimy nie udostępniać tych danych osobom
trzecim). Następnie należy połączyć konto ze swoją kartą Klienta MAKRO lub
utworzyć nową.
Na
wskazany w procesie rejestracji adres e-mail wysyłany jest link aktywacyjny, po
kliknięciu w który Konto jest aktywne i gotowe do użycia dokończenia
rejestracji swojej firmy, bez uzupełnienia której zakup nie będzie możliwy. W
przypadku problemów z założeniem Konta prosimy o kontakt na adres e-mail: biuro.online@makro.pl
Jeśli zapomną Państwo hasła do swojego Konta Klienta należy wykonać poniższe kroki.
- Należy kliknąć „Zapomniałem hasła” w panelu logowania do Konta Klienta.
- Wprowadzić adres e-mail, który był podany w procesie rejestracji.
- Postępować zgodnie z krokami w przysłanej wiadomości e-mail oraz kolejnych krokach.
W ofercie Sklepu internetowego znajdą Państwo asortyment
niezbędny do prowadzenia każdego biznesu: papier kserograficzny, segregatory,
artykuły piśmiennicze, sprzęt biurowy, artykuły do sprzątania oraz artykuły
spożywcze (kawa, herbata, słodkie i słone przekąski). Sklep internetowy nie
prowadzi sprzedaży napojów alkoholowych. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym
asortymentem oraz cenami na stronie www.online.makro.pl
Dla Państwa wygody Sklep internetowy
oferuje następujące metody płatności:
- Płatność Gotówką - odbywa się przy odbiorze
zamówienia. Występuje ograniczenie odpowiedzialności firmy kurierskiej do
6000 zł brutto.
- Karta kredytowa i debetowa - płatność kartą
kredytową lub debetową wydaną przez organizacje płatnicze Visa lub
MasterCard. Po wystawieniu faktury VAT pobierana jest kwota zgodna z
fakturą VAT.
Kredyt kupiecki - odroczona forma płatności z
terminem 7, 14 lub 21 dni pozwalająca dokonywać zakupy w Sklepie
internetowym na fakturę przelewową. Wymagane jest podanie następujących
informacji: Aktualne dokumenty firmy w formie elektronicznej: NIP, REGON, KRS,
ewentualnie akty powołania osób reprezentujących daną jednostkę i / lub
upoważnienia do reprezentowania firmy.
- Numer karty klienta MAKRO wraz z nazwiskiem osoby na karcie, do której
kredyt ma zostać przypisany.
- Szacunkowa wartość zakupów w skali miesiąca, jaka będzie dokonywana w
sklepie internetowym MAKRO ONLINE Sklep dla biura.
- Dane kontaktowe do osoby zajmującej się płatnościami w firmie: imię i
nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy.
- Numer konta bankowego, na które MAKRO zwraca środki pieniężne w
przypadku ewentualnych nadpłat, bądź zwrotów.
Jeśli chcą Państwo skorzystać z tej formy płatności prosimy
o kontakt na numer infolinii 0 801 066 100, 62 760 85 81, 62 760 85 82, 62
760 85 83 * lub przysłanie zapytania e-mailem na adres biuro.online@makro.pl
*Koszt połączenia według taryfy operatora.
Koszt dostawy zamówienia ponoszony przez Klient na terytorium RP wynosi 17,49 zł netto. Dla wybranych produktów z oferty obowiązuje dodatkowa opłata transportowana, która jest doliczana każdorazowo przy dodaniu produktu do koszyka zakupowego (lista produktów z dodatkowym kosztem dostawy dostępna jest TUTAJ >>). Koszt dostawy nie zależy od ilości paczek ani od odległości od najbliższej hali stacjonarnej MAKRO.
Dokładamy należytej staranności by zrealizować Państwa zamówienie w ciągu 24h, przy zamówieniu złożonym w dniu roboczym (poza piątkiem) do godziny 16:00. Zamówienie złożone w weekend zostanie dostarczone we wtorek.
Przy odbiorze dostawy prosimy o dokładne
sprawdzenie przesyłki. Jeśli oryginalne opakowanie lub taśma MAKRO zostały
naruszone spisz wraz z kurierem protokół szkody i zgłoś tę sytuację na numer
infolinii 0801 066 100 , 62 760 85 81, 62 760 85 82, 62 760 85 83 * lub
poprzez e-mail biuro.online@makro.pl
*Koszt połączenia według taryfy operatora.
Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy
kurierskiej GLS pod wskazany podany podczas składania zamówienia. Firma
kurierska dostarcza paczki od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Kwota
jednorazowego pobrania gotówkowego przy zamówieniach gotówkowych to maksymalnie
6000 PLN.
Mogą
Państwo dokonać zwrotu odsyłając produkt na własny koszt do magazynu Sklepu
Internetowego, który mieści się przy Alei Wojska Polskiego 7, 62-800 w Kaliszu
lub dokonać zwrotu produktu bezpośrednio do wybranej hali MAKRO.
W
przypadku zwrotu Towaru zwracanego należącego do asortymentu artykułów
przemysłowych Klient może dokonać zwrotu w terminie 90 dni od daty zakupu.
W
przypadku zwrotu Towaru zwracanego należącego do asortymentu artykułów
spożywczych lub asortymentu artykułów chemicznych, Klient może dokonać zwrotu w
terminie 7 dni od daty zakupu.
Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni na
wskazany w formularzu zwrotu środków rachunek bankowy. Przy płatności przelewem
internetowym zwrot zostanie dokonany na numer konta, z którego został dokonany
przelew. Przy płatnościach kartą kredytową, środki pieniężne wracają na kartę,
z której zostały pobrane.
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać na numer infolinii
0801 066 100, 62 760 85 81, 62 760 85 82, 62 760 85 83 * lub
poprzez e-mail: biuro.online@makro.pl. W zgłoszeniu prosimy o podanie numeru NIP Państwa firmy,
numeru karty Klienta MAKRO oraz treść zgłoszenia reklamacyjnego.
*Koszt połączenia według taryfy operatora.
Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są w
ciągu 14 dni, a tytułu gwarancji zgodnie z jej warunkami.
Do Państwa wygody uruchomiona została dedykowana
obsługa naszych konsultantów pod numerem infolinii:
22 500 10 11*,
Zapraszamy do kontaktu w
godzinach od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku. Skontaktuj się z nami,
aby:
- złożyć zamówienie telefonicznie lub je zmodyfikować
- sprawdzić status zamówienia
- zgłosić reklamację lub dokonać zwrotu
- uzyskać duplikat faktury
- zgłosić sugestię do asortymentu prezentowanego na
stronie
*Koszt połączenia według taryfy
operatora.