Co-packing – co to takiego i kiedy warto skorzystać z takiej usługi?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak duże marki radzą sobie z sezonowymi promocjami, limitowanymi edycjami czy personalizacją produktów na masową skalę? Odpowiedź często kryje się właśnie w co-packingu. Jest to kompleksowa usługa – zlecana najczęściej firmom zewnętrznym – polegająca na przepakowywaniu produktów detalicznych i przygotowywaniu ich do sprzedaży. W rękach przedsiębiorcy może stać się tajną bronią, która pozwala szybko reagować na potrzeby rynku, optymalizować koszty i zwiększyć konkurencyjność.

Co-packing – co to takiego? Czemu służy?
Co-packing – jak to działa?
W jakich sytuacjach warto wykorzystać co-packing? Korzyści dla biznesu
FAQ
Nie. Konfekcjonowanie to dzielenie produktów na mniejsze partie lub zestawy promocyjne. Może ono być (ale nie musi) częścią procesu co-packingowego.
Co-packing warto zlecić firmom zewnętrznym, aby zaoszczędzić czas, pieniądze, a przede wszystkim skupić się na głównych zadaniach (produkcji i dystrybucji towaru).
Nie, co-packing jest dostępny dla firm każdej wielkości, od małych start-upów po duże korporacje.
Firmy co-packingowe przestrzegają rygorystycznych norm bezpieczeństwa i higieny, szczególnie w branży spożywczej i kosmetycznej.