Karta Klienta MAKRO
Co to jest Karta Klienta MAKRO?
Zarejestrowany Klient otrzymuje imienną Kartę Klienta MAKRO, upoważniającą do dokonywania zakupów w sieci MAKRO i METRO na terenie całego kraju i za granicą. Przy wejściu do MAKRO należy zbliżyć kartę do czytnika uruchamiającego bramkę wejściową, a na prośbę pracownika Działu Obsługi Klienta okazać dokument tożsamości. System kontroli kart jest dobrym sposobem na zabezpieczenie interesów naszych Klientów i uniemożliwienie wstępu na teren hal osobom nieupoważnionym.
Zmieniłem nazwisko, co mam zrobić z kartą?
Proszę zgłosić się do Działu Obsługi Klienta hali, w której karta została wydana, z dowodem tożsamości i dotychczasową kartą. Otrzyma Pani/ Pan nową kartę z nowym nazwiskiem.
Wymiana karty jest bezpłatna.
Czy mogę zrobić zakupy w MAKRO, jeśli nie mam przy sobie karty?
Oczywiście, wystarczy zgłosić się do Działu Obsługi Klienta i poprosić o wydanie karty jednorazowej.
Karta, która zostanie wydana po okazaniu dokumentu tożsamości, ważna jest tylko w dniu jej wystawienia.
Jaki jest limit kart przyznawanych jednej firmie?
Nie limitujemy ilości kart MAKRO wystawianych dla firm.
Wszystkie karty wydawane są bezpłatnie.
Co należy zrobić, gdy osoba, na którą wystawiona została Karta Klienta nie jest już pracownikiem firmy?
Jeżeli osoba, na której nazwisko wystawiona została Karta Klienta nie jest już pracownikiem firmy należy poinformować o tym Dział Obsługi Klienta hali, w której dokonywana była rejestracja. Na wniosek właściciela firmy lub osoby upoważnionej do jej reprezentowania karta zostanie anulowana.
Co należy zrobić w przypadku zgubienia Karty Klienta?
Zgubienie karty należy zgłosić w Dziale Obsługi Klienta, hali, w której dokonywana była rejestracja. Zgubiona karta zostanie zablokowana, aby osoby postronne nie mogły z niej skorzystać.
Po okazaniu dowodu tożsamości Klient może otrzymać duplikat karty. Jest on wydawany bezpłatnie.
Kiedy Karta Klienta traci ważność?
Karty Klienta MAKRO są wydawane bezterminowo (ale w przypadku niedokonywania zakupów przez dwa lata lub dla firmy nowo zarejestrowanej przez 1 rok karty zostają automatycznie zablokowane przez system. Jeśli firma istnieje, karty mogą zostać odblokowane na Państwa życzenie).
Kartę Klienta MAKRO można utracić w przypadku:
- zawieszenia działalności gospodarczej;
- likwidacji działalności;
- niedokonywania zakupów przez okres dłuższy niż 24 miesiące (dla Klientów nowo zarejestrowanych przez okres 12 miesięcy).
Iloma kartami może posługiwać się jedna firma?
Nie limitujemy ilości kart MAKRO wystawianych dla firm.
Wszystkie karty wydawane są bezpłatnie
Co należy zrobić, by otrzymać dodatkowe karty dla zarejestrowanej już w MAKRO firmy?
Dodatkowe Karty Klienta wydawane są na podstawie:
-
złożonej w dziale Obsługi Klienta hali, w której firma została zarejestrowana, pisemnej prośby, zawierającej podpis właściciela firmy (lub osoby upoważnionej) oraz nazwiska osób wyznaczonych do posługiwania się dodatkowymi kartami;
Dodatkowe karty wydawane są bezpłatnie.
Kiedy można skorzystać z jednorazowej Karty Klienta?
Jednorazową Kartę Klienta może otrzymać tylko posiadacz karty stałej, gdy zgubi, bądź zapomni zabrać jej ze sobą. Karta jednorazowa, która wystawiana jest na podstawie dokumentu tożsamości, ważna jest tylko w dniu jej wydania.
Ile osób może wejść do hali MAKRO na jedną Kartę Klienta?
Karta Klienta MAKRO jest imienna. Na jedną kartę mogą wejść do hali dwie osoby: właściciel karty oraz osoba towarzysząca.
Czy posiadacz Karty Klienta może robić zakupy we wszystkich halach MAKRO?
Karta Klienta umożliwia robienie zakupów we wszystkich halach MAKRO i METRO w Polsce i za granicą. Zobacz międzynarodową sieć
MAKRO/METRO
Czy Klient posiadający Kartę wydaną za granicą może robić zakupy w polskich halach MAKRO?
Osoby z zagranicy, posiadające Kartę Klienta wydaną w sieci METRO, mogą robić zakupy w hurtowniach MAKRO na terenie całej Polski. Na podstawie posiadanej już, zagranicznej karty, zostanie wydana im w Dziale Obsługi Klienta karta jednorazowa, umożliwiająca wejście do polskiej hali MAKRO.
Czy Klient posiadający Kartę wydaną w Polsce może robić zakupy w halach MAKRO/METRO za granicą?
Osoby posiadające polską Kartę Klienta MAKRO, wydaną w sieci METRO, mogą robić zakupy we wszystkich hurtowniach MAKRO/METRO na terenie całego świata. Wejście do hal umożliwi im karta jednorazowa - wydana na podstawie polskiej Karty Klienta MAKRO.