BĄDŹ ONLINE to się naprawdę opłaca!

Sprzedawaj i promuj swoje usługi online – na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Śledź wszystkie informacje kontaktowe Twoich gości, którzy zamawiają online i telefonicznie, aby mieć kontakt z aktualnymi klientami. Zbieraj na bieżąco zgody na kontakt telefoniczny i mailowy. To pozwoli Ci na stałe zwiększanie grupy klientów do których będziesz mógł wysyłać cykliczne informacje o swoich daniach i usługach.

Strony internetowe i media społecznościowe umożliwiają ich użytkownikom nawiązywanie relacji, udostępnianie treści i interakcję online. Chociaż istnieje wiele typów mediów społecznościowych, warto skupić się na tych najczęściej używanych przez restauracje, czyli Facebook’u i Instragram’ie.

Sprzedawaj i promuj swoje usługi online – na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Śledź wszystkie informacje kontaktowe Twoich gości, którzy zamawiają online i telefonicznie, aby mieć kontakt z aktualnymi klientami. Zbieraj na bieżąco zgody na kontakt telefoniczny i mailowy. To pozwoli Ci na stałe zwiększanie grupy klientów do których będziesz mógł wysyłać cykliczne informacje o swoich daniach i usługach.

Strony internetowe i media społecznościowe umożliwiają ich użytkownikom nawiązywanie relacji, udostępnianie treści i interakcję online. Chociaż istnieje wiele typów mediów społecznościowych, warto skupić się na tych najczęściej używanych przez restauracje, czyli Facebook’u i Instragram’ie

Pomysły na posty:

Udostępnij usługi Twojego lokalu:

  • dni i godziny pracy,
  • oferty ograniczone czasowo,
  • plany posiłków/pakiety,
  • oferta w dostawie i na wynos,
  • zasady bezpieczeństwa i zabiegi sanitarne,
  • FAQ.

Podkreśl aktualne trendy żywności i nowe opcje menu:

  • udostępnij opcje menu zdrowej żywności i korzyści dla silnego układu odpornościowego,
  • wyświetlaj żywność, która poprawia samopoczucie.

 

Pokaż pracę swojego lokalu “od zaplecza”:

  • udostępniaj zdjęcia swoich proaktywnych środków i praktyk sanitarnych.
  • pokazuj integrację wszystkich pracowników, w dążeniu do jednego celu, jakim jest bezpieczna obsługa gości.
Your Opportunities 
TOOLS FOR YOUR BUSINESS
Become a METRO Customer
Get dedicated consultancy, customized offers and exceptional working hours. 
ALWAYS INFORMED
Get Our Newsletter  
Stay up-to-date with business and product trends, 
good deals and professional programs.