Nie jesteś naszym Klientem?

Załóż kartę MAKRO teraz

Aplikacja mobilna MAKRO – najczęściej zadawane pytania

1. Co to jest aplikacja MAKRO?

Aplikacja MAKRO oferuje dostęp do wybranych nowości z oferty, aktualnych gazetek promocyjnych z ofertą alkoholi oraz ofert specjalnych dostępnych tylko dla posiadaczy aplikacji. Aplikacja umożliwia korzystanie z Wirtualnej karty Klienta, zamiast tradycyjnej wersji plastikowej, oraz funkcjonalności Listy zakupowej co pozwala na przygotowanie się do zakupów w hali w dowolnym miejscu i czasie. Posiadacze aplikacji mogą w wygodny i szybki sposób sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższa hala MAKRO w okolicy oraz wyznaczyć trasę dojazdu.

2. Dla kogo dostępna jest aplikacja MAKRO?

Aplikacja mobilna MAKRO jest dostępna dla wszystkich aktywnych Klientów HoReCa/Trader/SCO w wirtualnych sklepach Google Play oraz App Store.

3. Czy aplikacja dostępna jest na telefony oraz tablety?

Aplikacja dostępna jest tylko na telefony komórkowe z systemem operacyjnym iOS (wersja 8.4 i wyższe) oraz Android (wersja 4.1 i wyższe).

4. Czy aplikacja MAKRO jest płatna?

Nie, aplikacja jest dostępna do pobrania bez żadnych dodatkowych opłat.

5. W jaki sposób mogę pobrać aplikację MAKRO na swój telefon komórkowy?

Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (w przypadku urządzeń działających w systemie Android) lub App Store (urządzenia działające w systemie iOS), wpisując  „Aplikacja MAKRO” w oknie wyszukiwarki danego sklepu.

Widok telefonu z systemem iOS
Widok iOS
Widok telefonu z systemem Android
Wodok Android

6. W jaki sposób mam zalogować się do aplikacji?

Atutem aplikacji jest brak konieczność posiadania dodatkowego konta, wystarczy tylko numer NIP prowadzonej działalności gospodarczej oraz numer karty Klienta, w dwu stopniowym etapie logowania:

  • Numer NIP należy wpisać w polu Podaj numer NIP, w postaci ciągu znaków bez spacji (np. 1231231231 – ekran 1).
  • Numer karty Klienta należy wpisać w polu Podaj numer karty, w postaci ciągu znaków bez spacji (np. dla poniższego przykładowego numeru karty Klienta: 888888888888 – ekran 2).
Nowa karta Klienta MAKRO
Nowa Karta Klienta MAKRO
Widok ekranu logowania aplikacji mobilnej MAKRO

Ekran 1 – prośba o podanie numeru NIP

 

Ekran 1: prośba o podanie numeru NIP

Ekran 1 – prośba o podanie numeru karty

 

Ekran 2: Prośba o podanie numery karty

7. Jak zalogować się do aplikacji w przypadku posiadania innej niż niebieska karty Klienta?

W przypadku posiadania starej karty Klienta (np. czerwona lub inne) należy wymienić ją na nową w Dziale Obsługi Klienta Państwa hali MAKRO.  

8. Co jeśli posiadam kilka urządzeń mobilnych?

Do prawidłowego działania wymaga się żeby aplikacja była zainstalowana tylko na jednym urządzeniu. W przypadku instalacji na więcej niż jednym urządzeniu, nie będziesz widział niektórych zapisanych rzeczy (np. listy zakupowe). Wszystkie aktualnie zapisane materiały widoczne są tylko na tym urządzeniu,  na którego obecnie używasz.