Nie jesteś naszym Klientem?

Załóż kartę MAKRO teraz

Najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w sklepie internetowym MAKRO ONLINE Sklep dla biura


Zasady rejestracji

Kiedy otrzymam login i hasło do zakupów online?

Wybrany login i hasło wpisujesz w trakcie procesu rejestracyjnego. Po wpisaniu danych i zakończeniu rejestracji jest wysyłany automatycznie link na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto zostanie utworzone i możesz zrobić pierwsze zakupy online.

Na jaką kartą mogę dokonać zakupów w sklepie internetowym MAKRO ONLINE Sklep dla biura?

Imienna karta Klienta MAKRO uprawnia Cię do zakupów w MAKRO ONLINE Sklep dla biura. Może ona być w jednym z dostępnych formatów: karta czerwona, karta niebiesko - żółta, karta Millenium.

Co się stanie jak utracę kartę?

Fakt utraty karty należy zgodnie z Regulaminem Klienta MAKRO niezwłocznie zgłosić do Działu Obsługi Klienta w stacjonarnej hali MAKRO.

Czy swoje hasło mogę udostępnić innym osobom?

Zgodnie z Regulaminem MAKRO ONLINE Sklep dla biura nie możesz udostępnić konta ani hasła innym osobom. 

Czy rejestracja jest niezbędna?

Rejestracja jest prosta i zarazem niezbędna, aby złożyć zamówienie. Założenie darmowego Konta Klienta to tylko 3 proste kroki, które nie zajmują dłużej niż 5 minut. Możesz zrobić to tutaj: https://www.makro.pl/konto-klienta-wybor-karty


Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

Nad przyciskiem "Zaloguj się" w oknie logowania znajduje się link "Nie pamiętam hasła". Wystarczy wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji, pod który zostanie wysłana wiadomość z odnośnikiem do zmiany hasła.


Oferta MAKRO

Kto może być klientem MAKRO ONLINE Sklep dla biura?

Klientem MAKRO ONLINE Sklep dla biura mogą zostać klienci MAKRO posiadający aktywną kartę Klienta MAKRO.

Jakie produkty są w ofercie sklepu internetowego MAKRO ONLINE Sklep dla biura?

W ofercie sklepu internetowego znajdziemy asortyment niezbędny do wyposażenia każdego biura. Między innymi: papier ksero, segregatory, art. piśmiennicze, sprzęt biurowy, artykuły do sprzątania, drobne AGD oraz artykuły spożywcze niewymagające specjalnych warunków przechowywania jak kawa, herbata, słodkie i słone przekąski.

Ile jest produktów w ofercie MAKRO ONLINE Sklep dla biura?

W ofercie Sklepu Internetowego znajduje się na obecną chwilę ok. 4000 artykułów. Nieustannie pracujemy by w ofercie znalazły się produkty, które spełnią wszystkie Wasze oczekiwania.

Czy znajdę artykuły alkoholowe w MAKRO ONLINE Sklep dla biura?

Nie. W sklepie internetowym MAKRO ONLINE Sklep dla biura nie prowadzimy sprzedaży artykułów alkoholowych. Po ten asortyment zapraszamy do stacjonarnej hali MAKRO.

Czy mogę kupić większą ilość produktów niż ta dostępna w MAKRO ONLINE Sklep dla biura?

Tak. Realizujemy zamówienia specjalne dla naszych Klientów. W tym celu skontaktuj się z naszą infolinią lub wyślij zapytanie e-mailem.


Zakupy w MAKRO ONLINE Sklep dla biura

Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Nie ma minimalnej kwoty zamówienia.

Czy zamówiony towar otrzymam pod wskazany adres?

Tak. Po złożeniu zamówienia i otrzymaniu potwierdzenia w postaci wiadomości e-mail, otrzymasz drugie powiadomienie w momencie kiedy paczka zostanie przez nas spakowana i nadana. W drugim e-mailu znajdziesz numer przesyłki i link do śledzenia swojej paczki.

Czy mogę wybrać termin odbioru?

Dostawy realizuje za pośrednictwem firmy kurierskiej, która dostarcza paczki w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00. Jeżeli potrzebujesz indywidualnego terminu dostawy skontaktuj się z nami. 

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Do czasu otrzymania e-maila potwierdzającego nadanie przesyłki na wskazany adres dostawy jest możliwość zmiany zamówienia poprzez kontakt z Infolinią.

Gdzie mam kierować swoje zapytania?

W razie jakichkolwiek zapytań lub zgłoszeń skontaktuj się z nami wybierając dogodną dla Ciebie drogę komunikacji. Telefonicznie pod numer Infolinii: 801 066 100, lub dla telefonów komórkowych: 62 760 85 81, 62 760 85 82. Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Możesz również wysłać do nas wiadomość na adres e-mail: biuro.online@makro.pl

Czy rozmowy na Infolinii są nagrywane?

Tak. Wszystkie rozmowy na Infolinii są rejestrowane.


Płatności

Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Za zamówienie możesz zapłacić gotówkę podczas odbioru paczki, dowolną kartą kredytową, przelewem internetowym za pośrednictwem serwisu PayU, lub skorzystać z przyznanego Kredytu Kupieckiego w MAKRO.

Czy są jakieś limity gotówkowe czy przelewowe? 

Przy płatności gotówką przy odbiorze kurier może przyjąć do 6000 zł. Przy płatności kartą płatniczą limit dzienny transakcji jednego Klienta zapłaconych kartą płatniczą nie może przekroczyć równowartości w PLN 15.000 EURO wg średniego kursu NBP na dany dzień.

Dlaczego przy płatności kartą kredytową zablokowano większą kwotę?

Przy płatności kartą kredytową zablokowana zostanie kwota zamówienia powiększona o 5%. Natomiast po wystawieniu faktury VAT pobrana zostanie kwota zgodna z fakturą.

Czy otrzymam fakturę VAT za zakupy w MAKRO ONLINE Sklep dla biura?

Tak. Za zakupy MAKRO ONLINE Sklep dla biura wystawiamy fakturę VAT. Dokument znajduje się w przezroczystej kopercie przyklejonej do kartonu, w którym znajdują się zamówione produkty.

Co kiedy zagubię fakturę?

W sprawie wystawienia duplikatu faktury należy skontaktować się z nami, dzwoniąc na Infolinię lub wysyłając wiadomość na adres e-mail. Można również skorzystać z formularza kontaktowego.

Czy otrzymam paragon za zakupy w MAKRO ONLINE Sklep dla biura?

Nie. Za zakupy w MAKRO ONLINE Sklep dla biura wystawiamy tylko fakturę VAT.


Warunki i koszty dostawy

Ile kosztuje dostawa?

Przy zamówieniu powyżej 200 zł netto koszt dostawy wynosi 0 zł. Przy zamówieniu poniżej 200 zł netto koszt dostawy wynosi 16,18 zł netto. Koszt dostawy nie zależy od ilości paczek ani od odległości od najbliższej hali stacjonarnej MAKRO.

Jak zapakowane będzie moje zamówienie?

Produkty pakujemy w kartony wykonane z wielowarstwowej tektury. Do zabezpieczenia produktów używamy wypełniaczy dostosowanych do wybranego asortymentu. Artykuły spożywcze i chemiczne oddzielamy pakując je do osobnych kartonów i dodatkowo zabezpieczając je w workach foliowych. Każdy karton oznaczony jest logiem i oklejany taśmą z logiem MAKRO ONLINE Sklep dla biura.

Czy mogę wybrać adres dostawy?

Adres dostawy można wskazać podczas składania zamówienia. Może być on inny niż adres fakturowy.

Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?

Za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS pod wskazany podczas składania zamówienia adres dostawy. Firma kurierska dostarcza paczki od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Co w sytuacji kiedy przesyłka nie dojechała do mnie?

W celu sprawdzenia statusu przesyłki prosimy skorzystanie z serwisu internetowego firmy GLS, gdzie po numerze przesyłki można sprawdzić jej status. W razie dalszych pytań prosimy o kontakt z Infolinią pod numerem 801 066 100 lub 62 760 85 81, 62 760 85 82 lub kontakt mailowy: biuro.online@makro.pl .


Reklamacje i zwroty

Co jeżeli zobaczę przy odbiorze uszkodzone opakowanie i/lub towar?

Niezwłocznie należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Kurier ma obowiązek posiadać taki formularz. Następnie prosimy o zgłoszenie tego faktu drogą mailową lub telefoniczną poprzez Infolinię.

Co jeżeli towar w środku paczki po przyjęciu przeze mnie jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem?

Zawsze przysługuje Ci prawo do reklamacji, w tym celu należy udać się do najbliższej hali MAKRO lub telefonicznie skontaktować się z infolinią sklepu internetowego MAKRO ONLINE Sklep dla biura pod numerem 801 066 100 lub 62 760 85 81, 62 760 85 82. Zgłoszenie reklamacyjne można również złożyć drogą mailową.

Jak zostanie rozpatrzona moja reklamacja?

Zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone przez naszych specjalistów i jeżeli jest zasadne zaoferujemy rekompensatę zgodną z poniesionymi stratami oraz Twoimi oczekiwaniami.

A co ze zwrotem gotówki za zapłacony uznany towar?

Zwrot gotówki nastąpi w terminie do 30 dni na wskazany w formularzu zwrotu środków rachunek bankowy. Przy płatności przelewem internetowym zwrot zostanie dokonany na numer konto, z którego został dokonany przelew.

Czy otrzymam zwrot kosztów przesyłki jeżeli zwracam lub reklamuję towar?

W przypadku zwrotu produktu koszt przesyłki towaru pokrywa klient. W przypadku uznania reklamacji, udokumentowane koszty przesyłki zostaną zwrócone na rachunek bankowy do 30 dni.

Ile mam czasu na zwrócenie towaru?

Na różne produkty obowiązują różne terminy zwrotu, więcej informacji znajdzie w Regulaminie Zwrotów MAKRO.