Nie jesteś naszym Klientem?

Załóż kartę MAKRO teraz

Organizacja konferencji i spotkań biznesowych

Organizacja konferencji i spotkań biznesowych
Organizacja konferencji przypomina planowanie przedstawienia. Nie musisz jednak zatrudniać artystów, zabawiających słuchaczy w przerwach między spotkaniami biznesowymi. Do dobrego show wystarczą ludzie, którzy mają coś ciekawego do powiedzenia, oraz dopracowane drobiazgi. Organizowanie konferencji, zarówno wielkich eventów, jak i kameralnych spotkań biznesowych, warto zacząć od małych rzeczy. Przygotują dobry grunt pod wielkie idee.

Jak zorganizować konferencję w siedzibie firmy?

Jak zorganizować spotkanie biznesowe na swoim terytorium? Zadbaj o lokalny koloryt za pomocą dobrze przemyślanych szczegółów. Wprowadź entuzjazm i pełnię życia, ale nienachalnie, dyskretnie, bez ostentacji. Niech spotkanie biznesowe kojarzy się z czymś wyjątkowym, charakterystycznym dla twojej firmy. Nadaj na przykład salom konferencyjnym zabawne lub pozytywnie kojarzące się nazwy. Czy wiesz, jak nazywają się sale konferencyjne w polskiej siedzibie Google’a? Tatarek, Śledzik i Korniszon. Wystarczy odrobina fantazji, żeby planowanie konferencji stało się świetną zabawą.

4 kluczowe sprawy, o których musisz pamiętać, żeby twoja konferencja była udana:

Wyposażenie biura...
...żebyśmy się dobrze zrozumieli

Mówca bierze do ręki flamaster i staje przed tablicą. Zamaszystym ruchem zdejmuje nakrętkę. Zbliża rękę do tablicy, na razie wciąż czystej jak tabula rasa. Czekamy w napięciu na pierwszą kreskę, a później kolejne, z których wyłoni się Coś Ważnego. Zaczyna działać magia. Mówca od razu wydaje się mądrzejszy. Im więcej białych płacht papieru zużyje, im energiczniej macha gąbką, tym wyżej sytuuje się jego autorytet. Nawet jeśli przysiądzie na wygodnym konferencyjnym stołku.

Kup teraz!

Artykuły biurowe...
...żeby myśli nie uciekły

Notes – narzędzie genialnych twórców, rzutkich biznesmenów i ludzi sukcesu. Chyba każdemu z nas zdarza się, że przychodzi nam do głowy inspirująca myśl albo genialny pomysł, strategia, taktyka, plan – a nie mamy akurat pod ręką nic do pisania. Na konferencji takie myśli powinny przychodzić do głowy częściej niż zwykle. Notesy mają jeszcze jedną ważną zaletę –  marginesy, po których bazgrzemy, kiedy zastanawiamy się nad czymś, zbieramy myśli albo… nudzimy się.

Kup teraz!

Artykuły spożywcze...
...żeby nie zaschło w gardle

Dobra konferencja powinna zaspokajać głód wiedzy i pragnienie inspiracji. Z innymi apetytami poradzą sobie najlepsze napoje i przekąski. Pamiętajmy, żeby znalazło się wśród nich coś dla przeciwników kofeiny, bezglutenowców, wegan, uczulonych na orzeszki i żywieniowych normalsów. Umieśćmy na stołach etykiety z informacjami. I co z tego, że wszyscy serwują naturalną wodę mineralną, bez cukru i tłuszczu? Tylko my o tym napiszemy!

Kup teraz!

Artykuły gastronomiczne...
...żeby utrzymać ciepłą atmosferę

Przerwy kawowe nie służą bynajmniej tylko temu, żeby napić się kawy. Miejsce z przekąskami i napojami powinno być tak zorganizowane, żeby rytuał nalewania sobie kawy służył pogawędkom i interakcjom. Kawa jest nie tylko kawą, ale pretekstem, zaproszeniem i okazją. Napoje mogą chłodzić rozpalone umysły albo zagrzewać do działania. Chodzi o uprzejme, wzajemne pobrzękiwanie łyżeczkami, tworzące grunt pod coś więcej. To co, kawa?

Kup teraz!