Nie jesteś naszym Klientem?

Załóż kartę MAKRO teraz

Jak kupować w sklepie internetowym MAKRO ONLINE sklep dla biura?


Sprawdź jak szybko i wygodnie możesz robić zakupy w naszym Sklepie. Poniżej prezentujemy skrót informacji, które mogą być pomocne przy pierwszych zakupach.
logo-makro-mo

Na skróty:


Jak kupować?

Poradnik nie stanowi Regulaminu, ma jedynie służyć jako pomoc przy realizacji procesu sprzedaży.


Jak zamawiać?

W celu złożenia zamówienia w Sklepie internetowym konieczne jest posiadanie aktywnej  karty Klienta MAKRO oraz rejestracja Konta Klienta. Aby założyć nowe Konto Klienta prosimy kliknąć TUTAJ >>

Po zakończeniu i potwierdzeniu rejestracji, należy zalogować się do swojego konta i dodać wybrane produkty do koszyka zakupowego. W kolejnych krokach przejść do zdefiniowania adresu dostawy oraz wyboru formy płatności.

Rejestracja

W trakcie procesu rejestracji należy ustalić indywidualny login i hasło. (UWAGA: login i hasło znane są tylko osobie, która tworzy Konto Klienta. Prosimy nie udostępniać tych danych osobom trzecim).

Na wskazany w procesie rejestracji adres e-mail wysyłany jest link aktywacyjny, po kliknięciu w który Konto Klienta jest aktywne i gotowe do użycia w Sklepie internetowym. W przypadku problemów z założeniem lub aktywacją Konta Klienta prosimy o kontakt  na adres e-mail: biuro.online@makro.pl


Nie pamiętam hasła

Jeśli zapomną Państwo hasła do swojego Konta Klienta należy wykonać poniższe kroki.


  1. Należy kliknąć „Zapomniałem hasła” w panelu logowania do Konta Klienta.
  2. Wprowadzić adres e-mail, który był podany w procesie rejestracji.
  3. Postępować zgodnie z krokami w przysłanej wiadomości e-mail oraz kolejnych krokach.

Asortyment Sklepu Internetowego

W ofercie Sklepu internetowego znajdą Państwo asortyment niezbędny do prowadzenia każdego biznesu: papier kserograficzny, segregatory, artykuły piśmiennicze, sprzęt biurowy, artykuły do sprzątania oraz artykuły spożywcze (kawa, herbata, słodkie i słone przekąski).

Sklep internetowy nie prowadzi sprzedaży napojów alkoholowych.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym asortymentem oraz cenami na stronie www.online.makro.pl

Dostępne formy płatności

Dla Państwa wygody Sklep internetowy oferuje następujące metody płatności:
  • Płatność Gotówką - odbywa się przy odbiorze zamówienia. Występuje ograniczenie odpowiedzialności firmy kurierskiej do 6000 zł brutto.
  • Karta kredytowa i debetowa - płatność kartą kredytową lub debetową wydaną przez organizacje płatnicze Visa lub MasterCard. Po wystawieniu faktury VAT pobierana jest kwota zgodna z fakturą VAT.

Kredyt kupiecki - odroczona forma płatności z terminem 7, 14 lub 21 dni pozwalająca dokonywać zakupy w Sklepie  internetowym na fakturę przelewową. Wymagane jest podanie następujących informacji:
  • Aktualne dokumenty firmy w formie elektronicznej: NIP, REGON, KRS, ewentualnie akty powołania osób reprezentujących daną jednostkę i / lub upoważnienia do reprezentowania firmy.

  • Numer karty klienta MAKRO wraz z nazwiskiem osoby na karcie, do której kredyt ma zostać przypisany.

  • Szacunkowa wartość zakupów w skali miesiąca, jaka będzie dokonywana w sklepie internetowym MAKRO ONLINE Sklep dla biura.

  • Dane kontaktowe do osoby zajmującej się płatnościami w firmie: imię i nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy.

  • Numer konta bankowego, na które MAKRO zwraca środki pieniężne w przypadku ewentualnych nadpłat, bądź zwrotów.

 

Jeśli chcą Państwo skorzystać z tej formy płatności prosimy o kontakt na numer infolinii 0 801 066 100, 62 760 85 81, 62 760 85 82, 62 760 85 83 * lub przysłanie zapytania e-mailem na adres biuro.online@makro.pl


*Koszt połączenia według taryfy operatora.


Dostawa i koszty transportu

Koszt dostawy zamówienia ponoszony przez Klient na terytorium RP wynosi 17,49 zł netto. Dla wybranych produktów z oferty obowiązuje dodatkowa opłata transportowana, która jest doliczana każdorazowo przy dodaniu produktu do koszyka zakupowego (lista produktów z dodatkowym kosztem dostawy dostępna jest TUTAJ >>). Koszt dostawy nie zależy od ilości paczek ani od odległości od najbliższej hali stacjonarnej MAKRO.

Dokładamy należytej staranności by zrealizować Państwa zamówienie w ciągu 24h, przy zamówieniu złożonym w dniu roboczym (poza piątkiem) do godziny 16:00. Zamówienie złożone w weekend zostanie dostarczone we wtorek.

 
Przy odbiorze dostawy prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki. Jeśli oryginalne opakowanie lub taśma MAKRO zostały naruszone spisz wraz z kurierem protokół szkody i zgłoś tę sytuację na numer infolinii 0801 066 100 , 62 760 85 81, 62 760 85 82, 62 760 85 83 *  lub poprzez e-mail biuro.online@makro.pl

*Koszt połączenia według taryfy operatora.

Firma kurierska

Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS pod wskazany podany podczas składania zamówienia. Firma kurierska dostarcza paczki od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Kwota jednorazowego pobrania gotówkowego przy zamówieniach gotówkowych to maksymalnie 6000 PLN.

Zwroty

Mogą Państwo dokonać zwrotu odsyłając produkt na własny koszt do magazynu Sklepu Internetowego, który mieści się przy Alei Wojska Polskiego 7, 62-800 w Kaliszu lub dokonać zwrotu produktu bezpośrednio do wybranej hali MAKRO.

W przypadku zwrotu Towaru zwracanego należącego do asortymentu artykułów przemysłowych Klient może dokonać zwrotu w terminie 90 dni od daty zakupu.

W przypadku zwrotu Towaru zwracanego należącego do asortymentu artykułów spożywczych lub asortymentu artykułów chemicznych, Klient może dokonać zwrotu w terminie 7 dni od daty zakupu.

 

Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni na wskazany w formularzu zwrotu środków rachunek bankowy. Przy płatności przelewem internetowym zwrot zostanie dokonany na numer konta, z którego został dokonany przelew. Przy płatnościach kartą kredytową, środki pieniężne wracają na kartę, z której zostały pobrane.


Reklamacje

Wszelkie reklamacje należy zgłaszać na numer infolinii 0801 066 100, 62 760 85 81,  62 760 85 82,  62 760 85 83 * lub poprzez e-mail: biuro.online@makro.pl. W zgłoszeniu prosimy o podanie numeru NIP Państwa firmy, numeru karty Klienta MAKRO oraz treść zgłoszenia reklamacyjnego.

*Koszt połączenia według taryfy operatora.

Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są w ciągu 14 dni, a tytułu gwarancji zgodnie z jej warunkami.

Kontakt z infolinią

Do Państwa wygody uruchomiona została dedykowana obsługa naszych konsultantów pod numerami infolinii:
0 801 066 100*, 62 760 85 81*, 62 760 85 82*,  62 760 85 83*, 

 Zapraszamy do kontaktu w godzinach od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku. Skontaktuj się z nami, aby:
  • złożyć zamówienie telefonicznie lub je zmodyfikować
  • sprawdzić status zamówienia
  • zgłosić reklamację lub dokonać zwrotu
  • uzyskać duplikat faktury
  • zgłosić sugestię do asortymentu prezentowanego na stronie

 

*Koszt połączenia według taryfy operatora.