Zwroty towarów

Zwrot towaru może być dokonany tylko na podstawie oryginalnego dokumentu zakupu towaru w Hali MAKRO, tj: na podstawie paragonu fiskalnego ze specyfikacją sprzedaży lub faktury VAT.

Zwrot może być dokonany we wszystkich Halach MAKRO w Dziale Obsługi Klienta w punkcie obsługi zwrotów i reklamacji w terminie do:

zwroty towarow2

MAKRO Cash and Carry przyjmuje zwroty towarów:

  • pełnowartościowych
  • nieużywanych
  • w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu
  • na podstawie oryginału dokumentu sprzedaży
  • z niewypełnioną kartą gwarancyjną (jeśli dotyczy)

* Dla zagwarantowania jakości i bezpieczeństwa nie możemy zaakceptować zwrotów artykułów z następujących grup towarowych:

  • żywności świeżej wymagającej specjalnych warunków przechowywania i zachowania ciągłości łańcucha chłodniczego (np. nabiał, mięso, ryby, mrożonki),
  • kwiaty, krzewy i inna roślinność wymagająca specjalnych warunków przechowywania,
  • bielizna osobista,
  • komputery, notebooki, urządzenia z nawigacją GPS,
  • zapisane nośniki danych (kasety video i audio, płyty CD, DVD, VCD, programy komputerowe),
  • książki, czasopisma, albumy, atlasy, mapy,
  • artykuły przecenione – niepełnowartościowe,
  • paliwo.

Pełna informacja dokonywania zwrotów dostępne są także w Dziale Obsługi Klienta każdej hali MAKRO.